czwartek, 22 października 2015

Powitalny

Witam,

Jako że większość osób których blogi czytam mają post zwany "powitalnym" postanowiłam też taki stworzyć. W zasadzie ma służyć zapowiedziom wielkich planów odnośnie bloga, zachwalać "oryginalny" pomysł autora, dać coś w rodzaju intrygującej reklamy by przypadkowe osoby mogły mieć złudne wrażenie że znajdą na nim coś dla siebie. Nie zapomnijmy też o wspaniałym opisie autora który przedstawi swoje zainteresowania, skąd jest i co lubi jeść na śniadanie. Te posty są czasem tak głupie że widać jak ktoś robił go na odwal się byle by mieć post powitalny jak wszyscy. Wydaje mi się że jeśli ktoś nie lubi pisać o sobie to nie musi. Nie wszyscy są tak pewni siebie/ wpatrzeni w siebie by potrafić rozpisywać się na swój temat. To są wasze blogi i nic na siłę.
Ja na powitanie napiszę tylko tyle że mój blog nie będzie przyjemną lekturą. Mogę urazić niektóre osoby swoim spojrzeniem na świat z powodu czego mi przykro... W sumie to nie jest przykro. Wkońcu mamy wolność słowa tak?

Pozdrawiam
Maexxna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy