wtorek, 3 listopada 2015

Czy była mojego faceta prześladuje mnie na facebooku?

Mam na facebooku pewnie mniej niż 50 znajomych. Są to osoby z którymi mam rzeczywisty kontakt i jak czegoś potrzebuję dzięki fejsowi mam do nich łatwy kontakt. Nie lubię i nie rozumiem osób które zapraszają do znajomych randomowe osoby. W przeciągu tygodnia dostałam zaproszenia od 4 osób. Oczywiście nie znałam ich i jakoś nie miałam ochoty poznać. Wchodzę i przeglądam profile. Wszystkie były w miarę świeże, płci męskiej, z małą ilością informacji. Lajkowane strony typu randki, kretyńska muzyka, kluby piłkarskie i klasyki filmowe czyli to czego wymaga facebook. Coś mi nie pasowało więc przeglądam dalej. W znajomych 90% to kobiety i żadnych wspólnych znajomych. Nawet była mojego faceta się tam znalazła co jeszcze bardziej mi się nie spodobało. Jedyne co było na tablicy to wpisy typu "hej laski która wyjdzie ze mną na spacerek?". Stwierdziłam że to konto jest fałszywe i zgłosiłam je do pracowników facebooka. Po kilku dniach dostałam odpowiedź że dziękują za reakcję i konto zostało usunięte. Z innymi zrobiłam tak samo. W krótkim czasie uzyskałam taką samą odpowiedź. Nie wiem o co biega ale nasilająca się fala fałszywych kont zapraszających mnie do znajomych bardzo mi się nie podoba. Rozumiem 2 konta no ale 4 i to w tym samym tygodniu? Jak sądzicie czy może to być była mojego faceta która chce się zemścić? Jak w kryminale. Nieszczęśliwa psycholka nienawidząca swojego byłego ale jednocześnie kochająca go i nie mogąca normalnie funkcjonować wiedząc że ma on dziewczynę pragnie zrujnować im życie prześladując ją na fejsie. Chce się nią pobawić, podrywać, rozkochać w sobie po czym złamać jej serce, zrujnować ją psychicznie i o wszystkim powiedzieć jej byłemu który również zostanie zraniony i ich związek się posypie doprowadzając "młodych" zakochanych do skraju szaleństwa. Wkońcu cała trójka popełni samobójstwa i nikt nie będzie wiedział dlaczego... Dobra dobra zaszalałam z wyobraźnią. Nie wiem kto to jest a mam wrażenie że to ta sama osoba ale mam nadzieję ze wkońcu mu/jej się znudzi. Oby.

Pozdrawiam 

2 komentarze:

  1. Mnie też strasznie irytują te fałszywe konta na facebooku, które zapraszają wszystkich do znajomych. Szczerze to nigdy ich nie przyjmuję, bo sorry, ale nie znam ich :P

    http://be-different-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby pisali wiadomości typu "hej co tam mamy wspólne zainteresowania/znajomych/widziałem cie w biedronce i chciałbym bliżej poznać" to okej no ale od tak se dodawać do znajomych i udawać głupich to już jest chamskie. dzięki za komentarz chętnie odwiedzę twój blog ;)

      Usuń

Obserwatorzy